Sweter

 Jeszcze jeden sweterek w tym miesiącu, udalo mi się skończyć. 

Włóczka to VIP z Lana Gatto, poszlo prawie 7 motków, druty nr 3,5. 

Wzór Renaty Grabskiej dostępny na Raverly. Podaje linka, gdyby ktos był chętny. To juz drugi sweter zrobiony z tego wzoru. Jest bardzo wygodny w noszeniu i córka zażyczyła sobie taki sam. 

https://www.ravelry.com/patterns/library/annalise-3?fbclid=IwAR3lCcJlLSW-DyJhZbn0PiVWuy8ioiZ2oH_kXu4tXh3fFeIOPB7RWz8q5Iw

Córcia zadowolona, więc ja też. 🙂









Doceńcie poświęcenie modelki, która  twardo pozowała, mimo ze sypało z nieba. 😉🙂
Pierniczycie juz? 


Komentarze

  1. Córcia pięknie się prezentuje, idealnie sweterek na niej wygląda. :) Do tego piękny wzór. :) Jeszcze nie pierniczę, ale będę robiła jakieś ciastka z kremem orzechowym w tym tygodniu, dopiero uczę się piec. :D Pozdrawiam serdecznie, dużo dobra dla Was. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu córki 🙂. Wytrwałości w nauce pieczenia. Ciastka beda na pewno pyszne. 🙂

      Usuń
  2. Sweterek śliczny pod każdym względem i szybki do zakładania. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, to prawda szybko się go narzuca i w drogę. 😁 Planuje tez podobny dla Siebie.

      Usuń
  3. Prześliczny sweterek ładny ma ten wzorek no i modelka urocza :) no nie pierniczę jakoś nigdy mi z nimi nie po drodze ;) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku, wyjatkowo tylko jedna tura pierników. Poczekam, az wnuki beda na tyle duże, żeby mi pomagać. 😉

      Usuń
  4. Sweterek super, piękny kolor, który ożywia zimową biel i szarość :) A ciasteczka zapowiadają się bardzo smakowicie :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda kolor cudny, czerwien to zawsze dobry wybór. 😁

      Usuń
  5. Cudny cardigan na ślicznej modelce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😁 Nie zaprzeczam i modelka i sweterek są ekstra. 😉

      Usuń
  6. Bardzo piękny sweterek, zaiste dla VIP-a !!!
    A po takiej zimowej sesji gorąca herbata i pierniczki na osłodę! Super!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre dobre 😂 musze jeszcze córci powiedziec ze ma go nosić jak prawdziwy VIP 😉. Pozdrawiam 🙂

      Usuń
  7. U nas "zero spinki" z racji świąt, tylko dzieciaki są ciekawe na ile sie spełnia ich oczekiwania względem prezentów. My z córą już byłyśmy na "prezentowych zakupach"( u nas prezenty są omawiane prze zakupem, bo obie serdecznie nie lubimy niespodzianek) a ja wczoraj robiłam
    6 godzin (ciurkiem) dekupaż- dekupażowałam pudełko na chusteczki - dla teściowej mojej córki. Dziś tylko drobne wykończenie plus lakierowanie. Sweterek jest po prostu PIĘKNY! Serdeczności!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas tez zawsze bez spinania sie, podzial obowiazkow jest, wiec spokojnie kazdy robi swoje. Prezenty czesciowo sa niespodzianką, bo kazdy na liscie ma zapisac kilka propozycji prezentów, a ktos inny wybiera i kupuje jedna z propozycji. Co do dekupazu to zmeczylo mnie samo ogladanie jak to robic. Chyba tego raczej nie popróbuje. 😉🙂 Pozdrawiam Cie serdecznie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem