Marzec

 Ten miesiąc mam zaplanowany dla wnusi. Pierwszy sweterek już pokazałam. Dzis kolej na drugi. Sweterek powstał z resztek opala i flory. Pomysł na sweterek własny. Ażurowy karczek z książki dziewiarskiej. 

Chciałam zrobić jeden taki słodki i dziewczęcy sweterek i mam nadzieje że mi się udało. Sweterek jest lekko na wyrost zrobiony, żeby dziecię mogło się nim nacieszyć jeszcze jesienią . 

Najbardziej podobają jej się falbanki na rękawach i jak pokazuje mamie sweterek to mówi - baba Ania 😂😊 

Nawet pięknie pozowała do zdjęcia to wrzucam wszystkie fotki 🤭






Trzeci sweterek , tym razem z bawełny z myślą o wiośnie już dosycha.  🤭😊 

Wiec w  marcu będzie jeszcze jeden wpis. Pozdrawiam 


Komentarze

  1. Przesłodka modelka! Nic dziwnego, że się dziecku podobają falbanki - one dodają sweterkowi uroku! Na razie sweterek może robić za sukieneczkę, potem to już będzie tylko sweterkiem.
    Serdeczności;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, mała jest taki slodyszek i się cieszy każdym nowym sweterkiem. 🤭 pozdrawiam

      Usuń
  2. Modelka cudna Aniu :) przepiękny sweterek, te kolorki schodzące w rękawek i ta falbanka super wygląda:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko, dla mnie modelka najpiękniejsza w świecie 🤭

      Usuń
  3. Jaka cudna niunia.Sweterek jak sukienusia,słodka.Dzieciom lepiej trochę większe zrobić.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ze większe . Mała rośnie tak szybko , ale mam nadzieje ze na jesieni jeszcze będzie dobry. Pozdrawiam 🙂

      Usuń
  4. Aleś się napracowała przy tym sweterku! Wrabiane wzory i piękne, ażurowe falbanki dla takiej, słodkiej Strojnisi to sama przyjemność robić. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę , ale było warto ☺️🤭 pozdrawiam

      Usuń
  5. Brawa dla baby Ani, złote rączki i już. A dziewczynka już umie pozować, obie jesteście warte podziwu. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej mnie rozśmieszyło ze mnie tak już kojarzy 😂🤭 dziękuję Honoratko

      Usuń
  6. Jak ślicznie! Jesteś niesamowicie zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego się można nauczyć jeśli się chce 😉☺️

      Usuń
  7. Piękny sweterek, Twoja wnusia jak mała księżniczka w nim wygląda :0)
    Idealnie do małej pasuje :0) i te falbanki! :0)
    Zachwycający! :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Moniko, bardzo chciałam jej zrobić jeden taki bardzo dziewczęcy 😁

      Usuń
  8. Śliczności skomponowałaś! I wcale nie z resztek, tylko z 'końcówek włóczki', jak kiedyś napisała Zdzisia, bo resztki się źle kojarzą ;) A jakie Śliczności pozują do zdjęcia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem