Kwiecień z szydełkiem


Ostatnia szydełkowa rzecz zrobiona w kwietniu. Letnia bluzeczka z bawełny z ozdobna nitka . W słońcu się fajnie mieni. Bawełna to jakaś nowość wiec nie bardzo wiem jak się będzie nosiło. Oby dobrze , bo bluzka dała mi popalić. Elementy niby proste , łączenie w niektórych miejscach jak dla mnie już bardziej skomplikowane 😂 . Kilka razy rzucałam w kąt, ale udało się skończyć . Chwilowo starczy mi na jakiś czas elementów .
W roli modelki córcia 🙂







Dane: Afrodite 6 motkow, szydełko nr 2 i mnóstwo cierpliwości 😉

Muszę przyznać , ze ten czas przy szydełku był potrzebny. Od razu jak tylko skończyłam ta bluzeczkę , to z ulgą złapałam za druty . 😂

Komentarze

  1. Dzieło sztuki, bluzka rewelacyjna.Nie cierpię takich elementów, jedynie koce z kwadratow moge robic.Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje 😁 ja się zaparłam na te elementy bo mi się bardzo podobały 🤭

      Usuń
  2. Kiedyś dawno temu myślałam sobie, widząc tak piękne ubrania, jak Twoja bluzeczka, że cóż mi tam łączenie elementów na szydełku. Och jaka pycha przeze mnie przemawiała! Pierwsze podejście to była kompletna klapa. Do dzisiaj się tego nie nauczyłam i aktualnie takie cuda przerastają nawet moją wyobraźnię, o umiejętnościach nie wspominając:) Także jejkuuuuu!!!! Ależ dzieło stworzyłaś! Te motylkowe rękawki układają się prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje 😊 taka bluzeczka niby prosta, ale dała mi popalić, ale to dlatego ze mistrzynią szydełka to ja nie jestem 😂a nad rękawami siedziałam bardzo długo, prulam o poprawiałam i tak kilka razy 🙈

      Usuń
  3. Czapki z głów, mistrzyni dzierga. Brawo, podziwiam, i zazdroszczę tej wytrwałości w dążeniu do celu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂😂😂 a to mnie rozbawiłaś moja droga no ale w tym przypadku faktycznie wykazałam się duża wytrwałością 😉😘

      Usuń
  4. Oj tak elementy to cała masa cierpliwości ale jakże cudnie wyglądają :) Aniu wspaniała bluzeczka niech się dobrze nosi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko, tyle pracy nie może pójść na marne, czekam niecierpliwie na cieplejsze dni 😁

      Usuń
  5. O, zaiste to bardzo ambinty projekt był! Gratuluję samozaparcia i pokonania chwil słabości, bo efekt jest super! A płodozmian narzędziowy - dobra rzecz, zdecydowanie odświeża myśli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie w tym roku mam plany za zmiany typu szydełko , druty, maszyna do szycia 😉

      Usuń
  6. Bluzka super się prezentuje :).

    Masz bardzo fajną modelkę ;).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem