Czerwiec post nr 2

 Testy u Reni zostały zakończone a wzór został opublikowany. Dlatego pokazuje również swoje udziergi.

Skarpetki Mirror Hearts to skarpetki dziergane od palców, Renia jest mistrzynią mozaiki, a jej wzory są skrupulatnie napisane i uwzględniają różne opcje i warianty. Skarpetki można dowolnie modyfikować i bawić się kolorami. Ja zdążyłam zrobić tylko dwie pary, ale powiem Wam, że na trzecią parę, gdzie mam zamiar pobawić się kolorami , już włóczka leży. :)









 Wzór można  kupić tu   RAVELRY klik.

Gorąco zachęcam do poznawania nowych technik dziergania skarpetek, a na Walentynki serduszkowe skarpetki jak znalazł. :)

Zajrzyjcie też do   Reni na bloga    , żeby obejrzeć inne skarpetki  wydziergane przez dziewczyny. Każda jest inna i niepowtarzalna. 

Reni bardzo dziękuję za możliwość testowania opisu. ⁕


Komentarze

  1. Te skarpetki są po prostu śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Joasiu sa bardzo fajne i cieplutkie

      Usuń
  2. Śliczne Aniu :0)
    Obie pary skarpet wyszły świetnie, choć jedne są stonowane, a drugie takie radosne kolorystycznie :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie zrobione skarpetki, wzór, kolory i kształty idealne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

  4. Początkowo zafascynowałam się szaro pomarańczowymi, ale potem stwierdziłam, że i druga para jest bardzo optymistycznie dobrana kolorowo. Mając obie nosiłabym odpowiednio do nastroju. Jesteś dzielna, bo za ten sam czas podwójną pracę odrobiłaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mialam wyjścia Honoratko, bo pierwsza para wyszła na mnie za duża , a wiedziałam że musze takie mieć. 😅😅😁

      Usuń
  5. Obie wersje są fantastyczne. Szkoda, że ta pierwsza para jest za duża ale ktoś zapewne bardzo się ucieszy z takiego prezentu😄
    Też zaczęłam drugą parę ale niestety nie wyrobiłam się na czas🥴
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą dla córki , 😅 teraz musze zrobic jeszcze jedna dla drugiej zeby było sprawiedliwie 🙈

      Usuń
  6. Co dwie pary, to nie jedna. A najlepiej pięć ;))) Fajne kolorki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem