Gdy nie można dziergać

to człowiek wymyśla porządki, ale że wolę robić porządki w szafach i koszach z włóczkami więc do innych trzeba sobie znaleźć pomocnika….
u mnie wystarczy zakupić płyn w butelce która robi …psi psik :)
ob 072
o takiej i już pomocnik sam zawija rękawy :)
ob 073
no i teraz wyjdzie jaka to ze mnie matka ;)
ob 075
ale jak dziecko się samo prosi że posprząta :))
ob 078
oby tylko ta chęć pomocy została mu jeszcze na jakieś najbliższe 20 lat :))
mnie w każdym razie nie zostało już nic innego jak pójść grzebać w tych szafach
no i wygrzebałam dwie bluzeczki, które zrobiłam i nie wiedzieć czemu zaległy w szafie, denerwują mnie za każdym razem gdy ją otworzę, miały swoje wyjście tylko raz i teraz grzeją w kącie szafę.
Postanowiłam wiec odstąpić je po kosztach produkcji czyli zwrot za włóczkę + koszt przesyłki, jeżeli ktoś będzie chętny to proszę na emaila
a teraz fotki
sweterek2
 ob 083
na fotkach podałam przybliżone rozmiary w pozycji leżącej sweterka bez rozciągania
sweterek1
 ob 080
oba sweterki są zrobione z kaszmiru, rozmiar 38/40
dziękuję wam za troskę, ramię już jest sprawniejsze ale jeszcze do dziergania się za bardzo nie śpieszę, czekam aż przejdzie zupełnie
pozdrawiam cieplutko :)

Komentarze

  1. Sweterki śliczne a najwiecej podoba mi sie popielaty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany moje jak zobaczą płyn "psik psik" od razu chcą okna myć:) nie powiem ,że więcej jest sprzątania po ich pomaganiu.... wolę to robić bez asysty:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie da sie ukryć, pomocnik fenomenalny :) :) Ładne sweterki. W tym różowym bardzo Ci ładnie :) No, ale jak Ci nie leży, to cóż ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie,no super pomocnik... zazdroszczę... moje na razie tylko bałaganią. Moja Mama strzyże mojego synka na taką butelkę co psika (tzn. Wojtek siedzi spokojnie tylko wtedy gdy sobie psika dokoła:)
    Piękne sweterki. Szary chętnie bym przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczne sweterki..napewno znajda chetnych...a miec w domu takiego pracusia to wielka radosc...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweterki cudne, ten szary poprostu ,,zarąbisty" zazdroszczę pomocnika..haha z taką pomoca do do samych świat mozesz dziergać i niemartwić się o świąteczne przygotowanie domu

    OdpowiedzUsuń
  7. O,o o! Takie sprzątające dziecko w moim domu bardzo by się przydało!Chociaż po prawdzie to jam mam Marysię (w spodniach ).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem