Dwa słowa

Naprawdę niewiele mam do pokazania ostatnio, długi wypoczynek był bez robótkowania ...
Zrobiłam tylko tak szybko bolerko dla 15latki , mam nadzieję że będzie pasowało i się spodoba
wzorek prosty użyłam go kiedyś tutaj .


 
Planów mam sporo ale ciągle coś wyskakuje nieprzewidzianego

Teraz moje dziewczę zdaje matury, trzymajcie kciuki, jutro matma :)



Do następnego wpisu, mam nadzieję że więcej wtedy będę miała robótek do pokazania. :)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------

PS. dokładam żeby nowego posta nie tworzyć
 ;) :)


powstało w ramach wykorzystania resztek

Komentarze

  1. :)...polamania dlugopisu ;):)))
    ..za moich czasow,tak sie mowilo maturzystom :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty mówisz: "takie nic na szybko", a ja patrzę i mówię: "WOW!!!"
    Piękne, delikatne, romantyczne...
    Gratulacje!
    A za dziewczę trzymam kciuki i czekam na dobre wieści, żeby wiedzieć kiedy te kciuki puścić i też móc jej pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i bardzo wdzięczne to bolerko.
    Dla córki - życzenia maturalnych szczytów punktacyjnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne to bolerko i powodzenia dla córy ;)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale laseczka:)
    Trzymam kciuki.
    A bolerko kapitalne.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne bolerko, bardzo eleganckie. Trzymamy kciuki za maturzystkę

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladne bolerko..powodzenia dla twej corki..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem