środa, 27 czerwca 2012

Ćwiczę sobie……….

w kącie leży “mnogo” zaczętych robótek, nie będę upubliczniać ich liczby ale musicie mi uwierzyć na słowo że jest tego…. ;)
a co ja robię?… kończę grzecznie?…. hmmmmmmm
no chciałabym…. ale………..
no właśnie, ale………… znalazłam w sieci coś co mi się spodobało
o proszzzzzzzzzzzzzzzz
7f075cc3a3377ccb6a
znalezione w sieci, prawdopodobnie u Osinek
czy ja w czymś takim będę chodziła?…… to już inna bajka……. w każdym razie spodobało się więc zapragnęłam opanować technikę widełkowania i ćwiczę…..
kółeczka
mmm 321
kwadraciki
mmm 328
inne kształty
mmm 322
dodatkowo ćwiczę –przeciąganie……… prawa ręka…lewa ręka :)
mmm 330
żebym się nie leniła mam osobistego trenera, który ma mnie na celowniku :D
mmm 335
dlatego już niedługo ….niedługo….. pokażę…. kolejny sweterek ;) :)
do miłego leniuchowania w końcu lato się zaczęło podobno ;) :D

7 komentarzy:

  1. Fajne zwiewne dzianiny powstają na widełkach.
    Zobaczymy co uda Ci się wykombinować na z tych "dziur" ;)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś miałam widełki, ale robiłam na nich tylko proste paski. Nawet nie wiedziałam,że można robić kółeczka;-0

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nawet nie wiem co to są widełki ;))
    ale fajne rzeczy wychodzą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś moja mama miała poszewki na poduszeczki zrobione na widełkach i dopiero dziś widzę, jak wiele rzeczy się wtedy nie doceniało...
    W kwestii tzw lenistwa nie jesteś sama... ;))) Ja nawet nie miałam odwagi przyznać się do tego ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyszło ci to wdzianko na widełkach. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okurdele ... nic nie wiem o widełkowaniu, a to takie ładne cuda wychodzą... Kolejna rzecz będzie mnie kusiła :/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladnie juz opanowalas widelki...bardzo fajne rzeczy na nich wychodza...widzialam bo moja przyjaciolka sie w tym specjalizuje....przy takim trenerze to gimnastyka murowana i przyjemna....pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem :)