Książka z akcji Włóczykijka

Tym razem dotarła do mnie książka Agaty Kołakowskiej – Siódmy rok.
siódmy rok
Na pozór dobrze funkcjonujące małżeństwo, a jednak czegoś w nim brakło, każde z bohaterów oczekiwało od życia czegoś innego, wiec za obopólną zgodą rozwodzą się.
Ku mojemu zaskoczeniu przy książce uśmiałam się, wzruszyłam i chociaż przeczuwałam zakończenie to wcale nie byłam zawiedziona.
Autorka pokazuje życie zwykłych ludzi, okrasza to dużą dozą humoru, uświadamia nam co naprawdę w życiu jest ważne, umiejętnie wplecionymi wątkami trzyma czytelnika cały czas w napięciu.
Więcej nie napisze bo zaraz opowiem cała historię i będzie po zabawie, a zabawa przy czytaniu jest.
Książkę obiecałam sobie rozłożyć na raty, ale się niestety nie dało… czytałam aż północ wybiła, potem czytałam jeszcze dalej…. bo musiałam skończyć. :))

Komentarze

  1. Super :)) Też, gdy dorwę ciekawą książkę, nie spocznę, póki całej nie przeczytam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyobraź sobie, że pare dni temu też przeczytałam tą ksiąźkę! Czytało się lekko i przyjemnie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. prawda ze lekka i można przy niej odetchnąć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem