Druty w użytkowaniu

za często ...mówicie... korzystam z dobrej passy i pokazuję ;)
serwetki serwetkami, ale  druty wiodą jednak prym

a na drutach kolejna robótka z wełenki tasiemkowej

robiłam już niej bluzkę - klik
i sukienkę - klik 

a teraz powstaje ...tunika :)

zachwycona wełenką nadal jestem i nie mam pojęcia gdzie takową zakupię jak mi się skończą zapasy ;)
dla niewtajemniczonych przypominam, że udało mi się ją kupić na allegro i niestety nie ma ona żadnych metek

a teraz zapowiedź tego co powstanie :)


no dobra to idę dziergać dalej ;)


Komentarze

  1. Przesliczna:) Pozdrawiam w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno będzie to piękna bluzka lub tunika a sukienka jest prześliczna;-)Pozdrawiam lusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się interesująco. Bardzo jestem ciekawa efektu końcowego.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności :-) Piękny wzór. Bardzo jestem ciekawa całości...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękność się zapowiada. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem