Kolejna dahlia cardigan by heather zoppetti

tym razem dla mnie moja osobista z wieloma modyfikacjami, żeby się lepiej nosiło :)

ściśle wedle wzory, doszłam wtedy do wniosku że u siebie ulepszę parę rzeczy

zmieniłam rękaw i zrobiłam z wrabianą główką żeby lepiej sweterek leżał na ramionach i się nie zsuwał - jestem z tego bardzo zadowolona, zrobiłam tez dłuższy dół i górę żeby sweterek oprócz ozdoby spełniał funkcję grzewczą ;)


dane: włóczka Ideal Bergere de France - 11 motków, druty nr 3,5 oraz 3,75

to chyba tyle danych  czas na fotki


 nareszcie po wielu tygodniach dłubania czarnego koloru - Ci co robią to wiedza o czym mówię ;)



taaaaaaaaaaaak jestem zadowolona :D

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Basiu - mnie on się podobał od dawna ale kilka rzeczy musiałam pozmieniać zeby też dobrze się nosił :) dziergaj śmiało jest bardzo wygodny :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzięki - muszę przyznać nieskromnie że jestem z niego wyjątkowo zadowolona :)

      Usuń
  3. Piękny. Masz powody by być dumna ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma to jak skończony sweterek z którego się człowiek naprawdę cieszy ;) :)

      Usuń
  4. Świetny sweter! Ciekawy wzór i wspaniały fason!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem