Wiosna, życie motywacja :)

czyli o tym co się dzieje poza blogiem  :)

jak wiosna to nowa fryzurka ;)


po raz pierwszy jestem zadowolona z cięcia - choć krótkich włosów nie lubię, ta jednak fryzura mi się spodobała

ponieważ biorę udział w dwóch kampaniach Streetcom o czym pisałam wcześniej to łykam Litozin Kolagen i ćwiczę systematycznie - ogólnie jestem pozytywnie nastawiona, choć kolana nadal mi skrzypią, ale to akurat tak szybko raczej nie minie choć bardzo bym chciała :)




dowód na to, że się przykładam sumiennie  ;)

no i druga akcja z kawą Prima - ta akurat bardzo mi przypadła do gustu :)
w sobotę zwołałam młode dziewczyny z rodziny - długo się nie dały prosić - chętnie się też dały fotografować ;)




wesoło było - teraz mam w planach odwiedzić koleżanki pracujące w bibliotece z kawusią oczywiście :)
ale czy się zgodzą zapozować do zdjęcia hmmmm

dzisiaj jadę odebrać wyniki badania EMG - ciekawa jestem co mi wyszło - oby to dało się wyleczyć, bo chciałabym jakiś nowy sweterek sobie na wiosnę udziergać - no zobaczymy ;)

pozdrawiam Was pozytywnie nastawiona - idę łapać promienie słońca i dogrzać swoje kości :D




Komentarze

  1. Fryzurka bardzo dobra, radzę ją sfotografować z każdej strony by fryzjerce pokazać przed następnym strzyżeniem, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę chodziła do tej samej już teraz wiem mam nadzieję, że zapamięta, szczególnie, że ma taką samą :)

      Usuń
  2. A jak widać na zdjęciach, to zdrowie powraca milowymi krokami. Gratuluję. A co do wymuszonej przerwy w dzierganiu z powodu ręki, to za to w zamian miałaś taki udany "flirt" z maszyną do szycia, i powstały niepowtarzalne narzuty. pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Honoratko - zaciskam zęby i ćwiczę, nie ma innej opcji ;)
      a z maszyną się jeszcze nie rozstaje, powrócę do niej po świętach, pozdrawiam również

      Usuń
  3. Aniu no super... widzę, że wiosna ci służy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu ja po zimie jak ten niedźwiedź wychodzę z jaskini ;) :) im cieplej tym mnie więcej :D

      Usuń
  4. Bardzo ładna fryzurka,i aż mi kawą zapachniało. Miło w miłym towarzystwie.Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna fryzurka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem