Włosy raport nr 5

od pierwszego wpisu w tym temacie minęło pół roku dość intensywnych starań, żeby włosów przybyło, żeby przestały wypadać i żeby poprawić ich kondycję

właściwie można powiedzieć, ze jestem zadowolona, choć jak zauważyłyście nie obyło się bez radykalnego cięcia, stwierdziłam, ze jednak to co już za bardzo wysuszone trzeba obciąć - zadowolona jestem bo dzięki temu włosy mają zdrowszy wygląd, dużo ich przybyło i przestałam mieć problemy ze skóra na głowie

niestety maj był dość intensywny więc poszłam na łatwiznę i zakupiłam gotowe kosmetyki do odżywiania, ale zaczął się sezon pokrzywowy, więc pokrzywę zrywam i piję :)

nadal do mycia głowy nie używam szamponów i po raz pierwszy od listopada położyłam na nich kolor, który na zdjęciach jest zdecydowanie przekłamany

odżywki, które używam

okazjonalnie poszalałam i zakupiłam piankę do układania włosów ale tylko na większe wyjście - wiec mogłam sobie pozwolić


wszystko przetestowałam i jestem zadowolona, włosy są fajne po tych odżywkach, skóra głowy mnie nie swędzi, choć w pogotowiu zawsze mam wyciąg z czarnej rzodkwi a do mycia głowy nadal używam płynu do higieny intymnej




obiecałam sobie, że w wakacje wrócę do naturalnych maseczek głównie z żółtek ;) :)

Komentarze

  1. a czym myjesz głowę? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak pisałam, płynem do higieny intymnej - kupuję w rosmanie - http://www.rossmann.pl/Produkt/Facelle-intim-plyn-do-higieny-intymnej-aloesowy-300-ml,338798,7211

      Usuń
  2. Poprawę jakości i kondycji włosów widać gołym okiem :)
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda poprawiły się zdecydowanie, choć może zdjęcie tego tak nie pokazuje :)pozdrawiam również

      Usuń
  3. Fajna czuprynka ja sobie obiecałam na wiosnę robić płukanki z pokrzywy, a zrobiłam nawóz do ogrodu ;) Pokrzywe piję tak co drugi dzień :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płukanki Beatko to ja sobie tylko obiecuję, chyba za leniwa się zrobiłam, ciągle "brakuje" mi czasu ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem