Chusta gail w kolorze waniliowo czekoladowym

Jak tylko skończyłam chustę Gail i ją rozłożyłam to naszło mnie takie skojarzenie :) zresztą moja córka, której wysłałam zdjęcia, tez miała podobne.

Najważniejsze jednak ze pierwsza Gail już skończona i nawet  o dziwo fajnie wyszła, kolory się rozłożyły i wyglądają jak smugi.



Teraz chwila oddechu i zacznę drugą, mam nadzieję, ze pójdzie szybciej.
Chyba że mi w tym znowu przeszkodzą jakieś kwiaty, które będę musiała posadzić.
Dziękuję Wam za wszystkie podpowiedzi dotyczące kwiatów :)

Komentarze

  1. Piękna i ciekawa, ładne te ,,smugi".Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, lubię ten wzór, za każdym razem zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję - pierwsza chusta tym wzorem i od razu taka duża. Zobaczysz,że druga pójdzie bardzo szybko i z gładkiej włóczki wzór będzie bardziej widoczny,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda Gail ma swój urok:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękna jest ta chusta:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A mówiłam, że będzie ładna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszła, uwielbiam ten wzór!! A kolory bardzo fajny efekt dają :-)
    http://zmannheim.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna chusta wspaniale się ścieniowała :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten wzor podoba mi sie ogromnie bez wzgledu na kolor.Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna Gail:)
    Mam ten wzór od czterech lat, miałam zrobić Gail jako trzecią moją chustę... ;) kiedyś ją zrobię ;D
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem