Sweter w kolorze - trawa cytrynowa

Pod taką nazwą, już jakiś czas temu zakupiłam wełenkę z Włóczek Warmii. Niestety zdążyłam się załapać na dwie ostatnie sztuki ku mojej rozpaczy, bo marzył mi się sweterek w takim właśnie kolorze. 
Oczywiście pierwszym i jedynym pomysłem było połączyć to z pięknym popielatym kolorem (buhaha). Zostałam jednak mocno zbesztana przez moją młodszą siostrę.
Dlatego wybrałam tym razem kolor ecru, przejrzałam sweterki na stronie Dropsa i mój wybór padł na ten sweterek .
Oczywiście opisu trzymałam się mniej więcej bo i  nitka była u mnie zdecydowanie cieńsza i druty.
Z efektu hmmmm chyba jestem zadowolona, wełenka jest cudownie miękka :)
co prawda takich kolorów jeszcze nie miałam, ale zawsze podobno jest ten pierwszy raz ;) :).
                 Zdjęcia nadal niestety robione z telefonu więc wybaczcie jakość.



 dane - 1 motek ecru merino, 2 motki wełny mirella, druty 3,25 i 3,75 

Lato już na półmetku, za chwilę zniknę w gąszczu moich orzechów i zacznę zbiory, ale może jeszcze zdążę pokazać jedną robótkę, która jest już prawie na finiszu. :)
Pozdrawiam Was słonecznie i ciepło. :)

Komentarze

  1. Śliczny sweter zrobiłaś, kolory takie radosne, pełne życia, letnie. :) No, a jak Ty się anielsko uśmiechasz, pierwsze moje myśli: Ależ Ona ma anielski uśmiech. hehe Pozdrawiam, pięknych, radosnych dni Ci życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo bardzo miłe.skojarzenie, dzięki, i za dobre słowo o sweterku :))))

      Usuń
  2. Śliczniutko Ci wyszedł i ładnie w nim się prezentujesz. A jakie masz długie teraz włosy! Możesz śmiało już robić sobie jakiś kok;)
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę :) a wlosy ostatnio żyją wlasnym zyciem, nie mam dla nich doslownie czasu, moze na jesieni zadbam bardziej

      Usuń
  3. Zabójcze kolory uwielbiam takie i siostra miała rację. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu, jutro jej napiszę, zresztacteraz się cieszę że jej posluchalam

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. To prawda radosny, w sam raz na smutną jesień :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem