Costura de ganchillo - robótki na szydełku

Gorra - Czapka zimowa
Tytuł z dedykacją dla Honoratki ;) :)
Bojowe zadanie dostałam od córki, która przyjechała ze zdjęciem czapki i zapytaniem - czy zrobię taką samą?

Obejrzałam zdjęcie i ... czapka była robiona na szydełku, czyli tak trochę - nie moja bajka. 
Ale czego się nie robi dla przyszłego zięcia. ;)
Zakupiłam Big Merino Dropsa(podwójna nitka) szydełko nr 8 i wzięłam się do roboty, trochę prucia było bo to pierwsza tego typu czapka, nie miałam bardzo orientacji, testowałam trzy wzorki, aż uzyskałam zadowalający mnie efekt. :)
Na yuotube  jest sporo filmików szydełkowych czapek. Dlatego nie podaję konkretnego linku, bo obejrzałam kilka, wybrałam z każdego po trochu co mi pasowało i zrobiłam czapkę, taką na jaką miałam zamówienie.
  
 No i nie muszę mówić, ze jak się rozpędziłam to od ręki zrobiłam drugą dla córki. :)
 A potem powstały jeszcze dwie, do których wykorzystałam resztki małych kłębuszków dobrej gatunkowo wełenki. :)
Czerwona jest moja, ciemna fioletowa jeszcze nie ma właścicielki..... więc sobie poczeka. Niestety kolory zdecydowanie przekłamane :(
Teraz mam ochotę zrobić sweterek, który już kiedyś robiłam. Ten tutaj, niestety zapomniałam jak go zaczynałam. Wiem, ze jest opis po angielsku, ale ja miałam to przetłumaczone przez jakąś dobrą duszyczkę. Niestety wszystkie stare wzory i tłumaczenia mi zniknęły po awarii kompa. Może jakaś dobra dusza pomoże. Schemat sobie wydrukuję, chodzi mi tylko jak to się zaczynało i dodawało oczka. Ktoś ? Coś?
https://www.instagram.com/anpar.kogelmogel/

Komentarze

  1. To skarb taka teściowa. Proste a jakie piękne czapki. Przyszły sweterek cudowny.Dla mnie wyższa klasa. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy skarb to się okaże ;) :) a sweterek nie jest taki trudny

      Usuń
  2. Na hizpańskich stronach jest masa wzorów szydełkowych więc język Ci sie przyda na pewno:) Czapki bardzo ładne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, juz nawet dwa filmiki mam schowane do zakładek, będę szlifowala język. :)

      Usuń
  3. Dziękuję za "Gorrę", bardzo miło. Czapeczki bardzo sympatyczne, możesz być dumna, bo i nową technikę oswoiłaś i zmieniać narzędzie pracy też trzeba, aby się nie znudziły same druty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo :) będę wrzucala takie wstawki od czasu do czasu :)

      Usuń
  4. Kochana, to ja wam tłumaczyłam Stiorrę na Maranciakach. Chętnie przyślę Ci jeszcze raz, tylko na jaki adres? Ania Banasik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu o moja dobra duszyczko :) , mój email : anpar@op.pl

      Usuń
  5. Lubię takie szydełkowe czapy, fajnie się je robi.
    Sweterek cudny, chętnie bym pomogła z tłumaczeniem, ale z czasem u mnie bardzo kiepsko... pewnie dopiero na wiosnę bym mogła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mam tlumaczenie :) ale dziękuję za chęci. A czapy szydelkowe robi się zdecydowanie szybciej niż te drutach, ale i tak wolę drutowe.

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem