Ogród

Dziś post mało robótkowy, bo nie samymi robótkami człowiek żyje. ;)
 Pięknie rozkwitły piwonie, w tym roku mnie zaskoczyły ilością pąków.


 Niestety po ulewie wyglądały tak
Dlatego część kwiatów trafiła do wazonu
  a druga część ususzona znalazła się w karafce :)
 W tym roku po przesadzeniu na inne miejsce zakwitł mi też pięknie jaśmin 

Krzewuszka, którą kupiłam i wsadziłam dopiero w tym roku
Lilie i gożdziki, mają już trzeci rok
Z przyjemnością obserwuję jak zaczynają mi się rozrastać kwiaty. Siadam na ławeczce i podziwiam. :)
Niestety róża po dwóch pryskaniach wyglądała kiepsko, więc ją wycięłam, dwie pozostałe dało się uratować. 

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. To prawda w tym roku mi kwiaty cudnie rozkwitły, to takie moje miejsce gdzie się mogę zrelaksować. :)

      Usuń
  2. Ładnie masz I zazdroszczę goździków bo u mnie nie chcą rosnąć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Basiu dopiero w tym roku urodzaj na nie, a już się na jesieni zastanawiałam czy ich nie wyrwać bo nie było i nie było.

      Usuń
  3. I u mnie cudnie było, wszystko leży, warzywa też zaczynają marnieć, u nas już za dużo deszczu ,dalej pada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też sporo deszczu ale naprzemiennie ze słońcem. Póki co nie narzekam, choć truskawki słabe mam w tym roku i wodniste, zdecydowanie za mało słońca.

      Usuń
  4. Piwonie to moje ulubione kwiaty, przypominają mi moją ukochaną babcię. A twoje są wyjątkowo dorodne. cudny ogród!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje piwonie są piękne, zwłaszcza w tych kontrastowych kolorach, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem