Sweet Dreams

Po raz kolejny,
 dla przypomnienia- tu wersja lniana zrobiona wieki temu

Długo się zastanawiałam co zrobić z wełenki od Makunki, którą wygrałam u niej na blogu - klikamy . W końcu wybór mój padł na chustę która uwielbiam, a robiłam dawno temu, dzisiaj skończyłam i od razu skorzystałam z pięknej pogody i mojego fotografa, który był dostępny i chętnie poszedł pstrykać rodzicielce foty.
Cierpliwie czekając aż zmieni sukienki.

Chciałam zobaczyć na jakim tle będą się lepiej prezentowały niebieskości.

Oceńcie sami, ja od razu powiem że bardziej mi się podoba z czarną sukienką i do niej będę chustę nosiła.

Muszę zważyć gdzieś ta chustę bo wełenki mi jeszcze zostało, być może na jakąś mniejszą chusteczkę jeszcze wystarczy.

Po zamknięciu morza oczek i nawleczeniu miliona koralików buhahaha mam kolejną chustę, 
poszło nie mam pojęcia ile z motka Lace Filigran, druty dwie grubości 3,5 i 5 do ażuru








No i znowu przerywnik mi wyskoczył, więc pewnie chustę gail pokażę w następnym tygodniu.....chociaż.........kto wie......... :D


Komentarze

  1. Z pierwszego zdjęcia to lada chwila, a pofruniesz z chustą w roli skrzydeł. Gratuluję tak dobrego nastroju, a wszystko dlatego iż praca skończona, bardzo udana, i będzie na pewno bardzo często używana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Honoratko po prostu korzystam z każdej okazji która daję chwilę radości, żeby starczyło na chwile gdzie entuzjazm jest mniejszy a kłopotów więcej ;)

      Usuń
  2. Zdecydowanie do czarnej sukienki :) taki zestaw wydobywa całe piękno i elegancję chusty:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda? tez obstawiałam czarną jak tylko zobaczyłam ten zestaw:)

      Usuń
  3. Bardzo ładna chusta, mnie tez bardziej podoba się z czarną sukienką. Jestem pełna podziwu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowo, jednak czarna górą ;) :)

      Usuń
  4. Piękna!! Kolory bajeczne, mi podoba się z tą jasną sukienką...
    Pozdrawiam :-)
    Monika
    https://zmannheim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem