Drops delight

Z tą włóczką dopiero się zapoznałam. Jakoś do tej pory nie miałam okazji nic z niej robić. Mam nadzieję że mnie nie zawiedzie. Bardzo potrzebowałam energetycznej chusty. Brakuje mi słonecznej zimy a ostatnie dni były ponure wietrzne i padał deszcz. Usiadłam więc i zamówiłam włóczke na energetyczna chustę. 😁 Z tej wloczki wiadoma sprawa można zrobić tylko entrelac. Tym razem postanowiłam zrobić go od dołu do góry. Robiłam w ten sposób pierwszy raz. Wcześniejsze chusty robiłam od góry do dołu. Znalazłam filmik na YouTube, obejrzałam, prosta sprawa. W ciągu 4 dni powstała chusta. Jak dla mnie tempo rekordowe. Dane:3 motki dropsa, druty nr 4,5. Następna zrobię z 4 motków, bo bardzo potrzebuje takiej ogromnej żeby się otulić. 😉
Trzymajcie się ciepło, bo zima nas nie rozpieszcza. ☺️

Komentarze

  1. Piękna, bardzo kolorowa. Myślę, że nie tylko zimą będzie Cię otulać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że wiosna i jesienią też będzie dobrze służyła 😁

      Usuń
  2. Sliczna, ekspresowe tempo, szacun.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tempo faktycznie było szybkie 🙂

      Usuń
  3. Jaka cudnie kolorowa. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam chustę entrelakową z tej samej włóczki, jest miła w noszeniu, tylko ma zwyczaj się kurczyć, Jak chcesz mieć do otulenia, to musi być sporo większa. Pozdrowienka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to ważna informacja, kolejna zrobię z 4 motków. 🙂

      Usuń
  5. Dawno nie widziałam chusty robionej entrelakiem :0) dobrze, że ją pokazujesz, bo jest śliczna i może dzięki Tobie powstanie ich kilka ;0)
    Pozdrawiam cieplutko Aniu :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dawno nie robilam ta metoda. Jeszcze chce zrobić entrelac nieregularny. 😁

      Usuń
  6. Faktycznie energetyzująca,ale jest jeden duży problem,dla mnie ten ścieg to czarna magia i niestety nie będę mogła się energetyzować, czego bardzo żałuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak źle jak powiadasz, sporo filmów powstało na ten temat, gdzie dziewczyny bardzo dokładnie tłumacza co o jak. 🙂

      Usuń
  7. Tak, ta włóczka stworzona jest do entrelaków. Też kiedyś zrobiłam taką od dołu, tylko z innego koloru. Piękna Ci ona wyszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kolorów masa do wyboru do koloru, ciężko się zdecydować. 😁

      Usuń
  8. Coś takiego! Właśnie skończyłam małą (acz wnerwiającą) robótkę z Delighta i też miałam z tą włóczką do czynienia po raz pierwszy.
    Twoja chusta jest śliczna i zachęca mnie do drugiego podejścia do Delighta, tym razem z drutami, bo ja szydełkowałam i raczej drugi raz tej włóczki na szydełko nie zarzucę. No i Twoje kolory ładniejsze, niż moje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szydelko chyba bym jej nie zaryzykowała, ale ma druty jak najbardziej. 😁

      Usuń
  9. Świetna chusta:) Mam sentyment do entrelaca i tym wzorem i tą włóczką zrobiłam kilka chust i szalik, i komim. Piękne kolory tej chusty idealnie rozjaśnią Ci pochmurne dni. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co tylko chusty, ale korci mnie też czapką, kto wie. 🙂

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem