Dla mamy i córki

 Tym razem będzie duet.

Z myślą o mamie i o córce powstały dwa identyczne sweterki. Włóczka kaszmir mięciutka i miła , sweterki są bardzo miłe, delikatne i lekkie. Najpierw powstał sweterek dla mamy, a potem starczyło jeszcze na mały rozmiar . 

Ze zdjęciami było gorzej bo moja mała ślicznotka ciagle się poruszała  i większość zdjęć była w ruchu 😂. 

Wzór karczka wzięłam ze strony dropsy i dostosowałam do grubości włoczki i rozmiaru . Reszta robiona prosto od góry do dołu , druty nr 3 .

Także profesjonalna sesja to nie mam pojęcia  kiedy, ale taka domowa to co się  udało zrobić to oczywiście wrzucam. 🤭





To oczywiście nie koniec małych rozmiarów . Na zdjęcia czeka już kolejny sweterek, a na drutach jeszcze jeden. 

Także do następnego wpisu niebawem . 😁🤭

Komentarze

  1. Przepiekne swetry, mama zadowolona o mała chyba też.Bliźniaczki.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba pięknie wyglądają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, wnusia bardzo do Ciebie podobna. Trzeba robić trzeci sweter taki sam dla babci. Pozdrawiam wszystkie kobiety z tego rodu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Honoratko jestes pierwszą osobą , która mówi ze wnusia do mnie podobna 😁 . Wszyscy twierdzą ze do drugiej babci . Aż poszukam jutro swoich startych zdjęć . Co do trzeciego sweterka to huba nie starczy włoczki 😂 no i o matko trzeci taki sam 🙈. Niewiem niewiem

      Usuń
  4. Jaka fajna dziewuszka ❤️ Super pomysł na duet swetrowy 👌👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też od razu zauważyłam, że wnusia do Ciebie podobna. Często się zdarza, że dzieci są bardziej podobne do babć i dziadków, niż do rodziców. Sweterki śliczne i fajnie w nich wyglądają mama z córką. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już dwie osoby to zauważyły to coś w tym jest 😁 i tego się będę trzymała 😉🤭 dziękuję Iwonki

      Usuń
  6. Urocze sweterki. Bardzo ładnie wygląda taki komplet dla mamy i dziecka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ze fajnie, tez mi się. Podoba taki zestaw, może się pokuszę o jeszcze jeden taki zestaw wiosenny ☺️

      Usuń
  7. Widzę, że nie tylko mnie żakardy urzekły ;0) Przecudne sweterki, oba! :0) i tak naturalnie i radośnie zaprezentowane :0)
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :0)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudne sweterki to wykończenie piękne - masz urocze modelki :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem