Pazdziernik post nr3

Ten kwiatek miałam w planach nauczyc sie robić dawno temu. Poszperalam w necie i znalazłam filmik . Miałam kilka moteczków tej samej włóczki w różnych kolorach. 
Kocyk bardzo mi sie podoba , a wzór jeszcze wykorzystam w bawełnie . Pomysł jest, teraz tylko go jeszcze trzeba zrealizowac .


Szydelkowy komplecik z jedwabiu zimowego kupionego ze dwa lata temu, wzielam na probe trzy moteczki i zaległo w czeluściach kanapy. W końcu sie zmobilizowalam , powiem wam ze to był słaby zakup. Pod czapke podszyłam druga z dzianiny bo włóczka choc miła i miekka to nie trzyma formy i sie rozwleka. 

Druga czapeczka zrobiona z pozostałosci sweterkowych. Niestety juz powedrowała do wnusi i wiecej zdjęc nie mam. Dziecina nie chciala jej założyć 😂 . Ale od corki wiem, ze teraz nosi chetnie. Także zdjęcie bardzo robocze. 

Do końca roku zostały dwa miesiace, od poczatku wyrabiam zapasy i powiem Wam, ze jakoś nie widzę zeby mi sie zmniejszyly 😂🙈. No ale twardo unikam okazji, złamałam sie tylko raz i zakupilam motek angory, ale jak na zlosc nie mogę chwilowo dziergaç. 
Pozdrawiam Was serdecznie i wyciszam sie ma dwa dni. ✋


Komentarze

  1. Kocyk uroczy i zaskakujący tymi kwiatkami. Komplet na małej modelce wygląda świetnie, naturalnie i kolejna czapeczka także.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, ze te kwiaty maja swoj urok . 😁 dziekuje i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Te kwiatki na kocyk piękne więc i kocyk cudowny. Komplecik i czapeczka wspaniale się prezentują na modelce :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za mile slowa ☺️ pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe te kwiatki a czapusie dla małej cudowne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty urzekly mnie juz dawno, ciesze sie ze w koncu znalazlam dla nich chwile

      Usuń
  4. Piękny kocyk i pozostałe dzierganki. A Modeleczka - cuuudna:) Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty niesamowite, spróbuję wykorzystać ten wzór na likwidowanie resztek i szydełkowanie poduszek. Może podrzucisz adresik filmiku? Mną zagarnęły te oczy dziecinki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://youtu.be/n1L2EPAoAMw?si=bkn_AwVTbVxwTIXb Prosze bardzo Honoratko, ale obejrzalam kilka zanim wybralam, bo zauwazylam ze robia na rozne sposoby, mimo ze wzor ten sam. Pozdrawiamm 😁

      Usuń
  6. Kocyk wygląda dekoracyjnie, jest jak kilim. Czapki śliczne i modelka urocza. Ja dziergałam różne czapeczki dla wnuków, ale jak podrośli, to stwierdziłam, że chłopcom wystarczą proste, maszynowo robione nakrycia głowy, które nawet lepiej chronią główki przed wiatrem. Gdybym miała wnuczkę, to co innego. Mała dama musi czarować urodą i strojami, a babcia jest od tego, by jej w tym pomóc. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mala dama wiadoomo ze mysi pieknie wygladac 🤭 ja Iwonko podszywam pod spod druga czapeczke z dzianiny. 😁

      Usuń
  7. Świetny odcień tego zielonego kompleciku

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafienie na rozciągającą się włóczkę już kiedyś przeżyłam - z rozmiaru 42 osiągnęłam bez wysiłku z mojej strony rozmiar 46 i cały "udzierg" wylądował w koszu. Ale już nie pamiętam co to była za włóczka. Ładny ten "kwiatkowy" kocyk- właśnie postanowiłam, że wreszcie klapnę na miejscu i może coś udziergam. Bo mam zaczęty beret i czapkę i obie rzeczy jakoś same nie chcą się zrobić.
    Serdeczności posyłam,
    anabell

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakos samo tez sie niechce robic 😂🤭 a beret chodzi za mną już od dluzszego czasu, pozdrawiam 😘

      Usuń
  9. A nie mówiłam, że nas zaskoczy czysz szydełkowymi cudami? Cudny komplecik dla uroczej modelki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂mamm nadzieje ze zaskoczenie bylo mile dla oka 😁 pozdrawiam

      Usuń
  10. Mimo, że nie odczuwasz uszczuplenia zapasów, to widzę, że duuużo już wyrobiłaś! Kibicuję gorąco! Kwiatowy wzór też mnie urzeka, fajnie że filmik podlinkowałaś wyżej. A czapek dla dzieciaków nigdy dość ;) Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze masz racje, sporo juz zrobilam. Ale jak zagladam do tajnej skrytki to nadal tam pelno wszystkiego 🙈

      Usuń
  11. W tym zielonym kompleciku Twoja wnusia wygląda jak maleńka żabka :0) jest przeurocza :0)
    Szydełkowo też bardzo ładnie Ci wychodzi :0)
    Chyba każda z nas "cierpi" na nadmiar włóczki... albo brak miejsca, zależy jak na to spojrzeć ;0) hihihi...
    Pozdrawiam serdecznie Aniu :0))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ja chcialam zrobic jakis nowy zakup, ale zdaje sobie sprawe, ze mam tylko dwie rece 😂 wiec twardo postanowilam najpierw zrobic miejsce na nowe. No i konca nie widac 🤔

      Usuń
  12. Ja ten kwiatek w tym roku wypatrzyłam i powiem tak wspaniały- cudny kocyk stworzyłaś :) Ojej jaka urocza modelka w śliczniutkim kompleciku :) Czapeczka też fajna :) hihi Aniu nie daj się wyrabiaj dzielnie zapasy :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Beatko, zbieram sie juz tydzien zeby wyciagnac kolejna wloczke 🙈 ale jakos weny braklo. Pozdrawiam

      Usuń
  13. Dla takiej modelki dzierganie to czysta przyjemność. Kwiatki w kwadratach śliczne i niebanalne. Intryguje mnie tylko określenie "jedwab zimowy". Co to jest? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod taka nazwa jedwab byl sprzedawany, letni jest sliski i swiecacy. Ten mual byc na wyroby zimowe, ma zupelnie inna fakture, jest grubszy i bardziej miesisty. Niewiemm czy jeszcze maja go w sklepie 🤔

      Usuń
  14. Bardzo ładny jest ten zielony komplecik :D Super kocyk :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale zaprezentowane! Twój post jest zarówno wnikliwy, jak i prowokujący do myślenia. Doceniam, że podzieliłeś się swoją cenną perspektywą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem