Kwietniowy cardigan

Sweter zaczęłam jeszcze na jesieni, potem była długa przerwa, w końcu wyciągnęłam z pudła i postanowiłam skończyć . W motkach włóczka tak sobie wyglądała, ale w swetrze na całości bardzo mi się podoba. Stonowana i nie pstrokata, a ożywia twarz. 

Niestety nie pamiętam dokładnie ile poszło motków. Nie zachowałam wszystkich metek, dostałam dwie duże paczki, 🤔. 

Włóczka to Schachenmayr Fashion Mouline Art. Na metce zalecają druty nr 7lub 8. Ja robiłam na drutach nr 6, bo chciałam żeby była cardigan cieplejszy i to był dobry wybór.  Według metki na damski sweter potrzeba 750g, więc zakładam że ja miałam kilo tej włóczki. Poszło wszystko, zostało kilka metrów nitki. W motku 50g - 55m, skład 55%acrylic, 45%schurwolle. 

Wzór bardzo prosty-  na prawej stronie oczka prawe, na lewej 1ol,1op.

Bardzo mi się podoba swetrzysko, choć nie dla mnie. A ja nadal nie mam takiego swetra. Nie wiem jak to się dzieje. 😂 Za każdym razem jak zrobię komuś taki długi i ciepły sweter, obiecuje sobie, że następny będzie mój. 😅

Tyle w temacie, teraz kilka fotek w kwietniowej aurze, która nas zaskoczyła w tym roku. 😉






Dawno nie pozowałam, więc Sobie dziś pozwoliłam zamieścić kilka ujęć tego swetra, z żalem będę się z nim rozstawała. 

Pozdrawiam Was wiosennie. 😉☺️🙂

Komentarze

  1. Kolor sweterka piękny, kojarzy mi się z twarzową szminką, prosty wzór pasuje idealnie. Bardzo młodo w nim wygladasz, więc się nie rozstawaj z nim. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da rady, sweterek jest dla córki, wloczke sobie sama kupiła. Czekała też długo, aż się matka zmobilizuje i zrobi w końcu to wdzianko 😂. Może sobie też kiedyś taki zrobię. 😉

      Usuń
  2. Piękne swetrzysko! Jak to mówią "szewc bez butów chodzi..." Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku wyjątkowo trafne powiedzenie.

      Usuń
  3. Świetny ten kardigan! Podobają mi się takie otwarte swetry. Kolor też jest ekstra.
    Zima w kwietniu - szkoda słów:-(
    Ja chcę już wiosny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej wiosny to chyba każdy z nas już wyczekuje. Kolorami próbuje ja przywołać. 🙂

      Usuń

Prześlij komentarz

Tu znajdziesz kogoś kto może być dla Ciebie przyjacielem